165-konny diesel Fiata

(mp)
Fot. Fiat
Fot. Fiat
Fiat zastępuje diesla 1,9 l silnikiem 2-litrowym. Nowa jednostka trafiła właśnie pod maskę Bravo.

Fot. Fiat
Fot. Fiat

 

Pojemność zwiększono co prawda nieznanie (z 1910 do 1956 cm3), ale w połączeniu z zastosowaniem nowej turbosprężarki moc maksymalną udało się podnieść ze 150 do 165 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 360 Nm (wcześniej 305 Nm) i jest osiągany przy niższych obrotach (1750 w stosunku do 2000 w 1,9 l). Zapewnia do lepszą dynamikę.

 

Bravo 2.0 JTD rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 215 km/h. Średnie zużycie paliwa to 5,3 l/100 km. Samochód dostępny jest na razie tylko w wersji wyposażenia Sport i kosztuje 74 990 zł.

 

Wersje 2.0 JTD Dynamic oraz Emotion pojawią się w ofercie do końca roku. Jednocześnie z końcem 2008 r. produkcja silnika wysokoprężnego 1.9 150 KM zostanie zakończona.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty