Dotychczas TT-kę można było kupić tylko z jednostkami benzynowymi: turbodoładowaną 2,0 l/200 KM i wolnossącą 3,2 l/250 KM. Wkrótce dołączy do nich wspomagany turbosprężarką silnik wysokoprężny o pojemności 2,0 l. Osiąga on moc 170 KM,
a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 350 Nm.
Zarówno wersja coupe jak i roadster Audi TT mające pod maską diesla będą oferowane z napędem na obie osie (quattro). Przyspieszenie do setki zajmuje TT-ce 2.0 TDI coupe 7,5 sekundy, a roadsterowi (z miękkim otwieranym dachem) 7,7 sekundy. Prędkość maksymalna to odpowiednio 226 i 223 km/h, a średnie zużycie paliwa 5,3 i 5,5 l/100 km.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?