900-konne Ferrari 488 GTB. Robi wrażenie!

łs
Ferrari 488 GTBSupersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda, bo jest na czym oko zawiesić. Niemiecka firma VOS Performance postanowiła sprawdzić swoje możliwości podczas kompleksowego tuningu Ferrari. Na warsztat trafił model 488 GTB z 670-konnym 3.9 V8.Fot. Jordi Miranda
Ferrari 488 GTBSupersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda, bo jest na czym oko zawiesić. Niemiecka firma VOS Performance postanowiła sprawdzić swoje możliwości podczas kompleksowego tuningu Ferrari. Na warsztat trafił model 488 GTB z 670-konnym 3.9 V8.Fot. Jordi Miranda
Supersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda, bo jest na czym oko zawiesić.

Niemiecka firma VOS Performance postanowiła sprawdzić swoje możliwości podczas kompleksowego tuningu Ferrari. Na warsztat trafił model 488 GTB z 670-konnym 3.9 V8.

Ferrari 488 GTBSupersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda,
Ferrari 488 GTB

Supersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda, bo jest na czym oko zawiesić. Niemiecka firma VOS Performance postanowiła sprawdzić swoje możliwości podczas kompleksowego tuningu Ferrari. Na warsztat trafił model 488 GTB z 670-konnym 3.9 V8.

Fot. Jordi Miranda

Kompletny, tytanowy układ wydechowy firmy Akrapovic, sportowe katalizatory z metalowymi wkładami, poprawiony układ dolotowy oraz przestrojona elektronika sterująca jednostką napędową zapewniły imponujące 900 KM i 910 Nm! VOS Performance jest też w stanie pokręcić silnik do 830 KM i 860 Nm lub 750 Nm i 810 Nm.

Przy takich parametrach konieczne było udoskonalenie układu jezdnego. Lepszą trakcję zapewniły twardsze sprężyny z katalogu H&R oraz 21-calowe felgi Loma z oponami Michelin Pilot Super Sport w rozmiarach 225/35 (przód) oraz 325/25 (tył).

Tuner przygotował także kilka dodatków stylistycznych - spojlery, dyfuzor, obudowy lusterek czy nakładki na wloty powietrza do silnika. Wszystkie akcesoria wykonano z włókna węglowego. VOS Performance zapewnia, że dodatki mają nie tylko funkcję estetyczną. Ich precyzyjnie zaprojektowany kształt powinien usprawnić przepływ strug powietrza wzdłuż nadwozia.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty