Zdaniem koncernu zrezygnowanie ze sloganu „das Auto" ma na celu uproszczenie przekazu reklamowego. Łatwo wywnioskować, że zmiana strategii marketingowej to skutek afery związanej z silnikami diesla.
Slogan „das Auto" promowany był od 2007 roku. W reklamach stopniowo pojawi się nowe hasło brzmiące po prostu - „Volkswagen".
Zobacz także: Turbokozak w Niecieczy. Jak wypadł Bartłomiej Babiarz?
Zamieszanie z wiązane z niemieckim koncernem zaczęło się w połowie września. Ujawniono, iż amerykańska Agencja Ochrony Środowiska (EPA) podejrzewa Volkswagena o manipulowanie wynikami pomiaru spalin. Kilka dni później koncern potwierdził, że instalował w swoich samochodach nielegalne oprogramowanie. Problem dotyczy nawet 11 mln pojazdów na świecie, a auta czeka akcja serwisowa.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?