Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Afera Volkswagena. Koniec sloganu „das Auto"

(mm)
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Niemiecki koncer wciąż zmaga się z aferą spalinową. Poinformowano, że w przyszłości Volkswagen nie będzie korzystał w reklamach ze sloganu „das Auto".
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen

Zdaniem koncernu zrezygnowanie ze sloganu „das Auto" ma na celu uproszczenie przekazu reklamowego. Łatwo wywnioskować, że zmiana strategii marketingowej to skutek afery związanej z silnikami diesla.

Slogan „das Auto" promowany był od 2007 roku. W reklamach stopniowo pojawi się nowe hasło brzmiące po prostu - „Volkswagen".

Zobacz także: Turbokozak w Niecieczy. Jak wypadł Bartłomiej Babiarz?

Zamieszanie z wiązane z niemieckim koncernem zaczęło się w połowie września. Ujawniono, iż amerykańska Agencja Ochrony Środowiska (EPA) podejrzewa Volkswagena o manipulowanie wynikami pomiaru spalin. Kilka dni później koncern potwierdził, że instalował w swoich samochodach nielegalne oprogramowanie. Problem dotyczy nawet 11 mln pojazdów na świecie, a auta czeka akcja serwisowa. 

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty