W ramach umowy nowy partner przejmie odpowiedzialność za większość
operacji GM związanych z globalnym planowaniem i zakupem w mediach konsumenckich, łącznie z mediami radiowo-telewizyjnymi, cyfrowymi i społecznościowymi.
"Szukaliśmy domu mediowego, który byłby w stanie w pełni wykorzystać marketingowe okazje nadarzające się na globalnym rynku", powiedział Joel Ewanick, wiceprezes GM i dyrektor ds. marketingu globalnego. "Firma Carat dzięki innowacyjnemu podejściu jest w stanie uzyskać wysoką wartość marketingową, natomiast proponowany przez firmę model usług jest spójny ze strategią rynkową naszych regionalnych i światowych marek. Z pomocą firmy Carat stworzymy silne partnerstwa mediowe i uzyskamy dużą wydajność na całym świecie".
Firma Carat niezwłocznie rozpocznie przejmowanie odpowiedzialności za działania mediowe koncernu GM na większości światowych rynków z wyjątkiem Chin, Indii i Brazylii, gdzie działania te będą nadzorowane przez agencje odpowiedzialne wyłącznie za te kraje.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?