Agencja mediowa Carat zaopiekuje się GM

(ip)
Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet
Koncern General Motors, po wnikliwej analizie działalności marketingowej na całym świecie, przekazał odpowiedzialność za globalne działania mediowe firmie Carat, będącej częścią grupy mediowo-cyfrowej Aegis Media.

W ramach umowy nowy partner przejmie odpowiedzialność za większość

Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet

operacji GM związanych z globalnym planowaniem i zakupem w mediach konsumenckich, łącznie z mediami radiowo-telewizyjnymi, cyfrowymi i społecznościowymi.

"Szukaliśmy domu mediowego, który byłby w stanie w pełni wykorzystać marketingowe okazje nadarzające się na globalnym rynku", powiedział Joel Ewanick, wiceprezes GM i dyrektor ds. marketingu globalnego. "Firma Carat dzięki innowacyjnemu podejściu jest w stanie uzyskać wysoką wartość marketingową, natomiast proponowany przez firmę model usług jest spójny ze strategią rynkową naszych regionalnych i światowych marek. Z pomocą firmy Carat stworzymy silne partnerstwa mediowe i uzyskamy dużą wydajność na całym świecie".

Firma Carat niezwłocznie rozpocznie przejmowanie odpowiedzialności za działania mediowe koncernu GM na większości światowych rynków z wyjątkiem Chin, Indii i Brazylii, gdzie działania te będą nadzorowane przez agencje odpowiedzialne wyłącznie za te kraje.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty