Audi A8. Start produkcji w Neckarsulm

(ip)
„Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm, ale też dla całego naszego przedsiębiorstwa” – mówi prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Audi A8 produkowane jest w Neckarsulm od roku 1994, czyli od chwili wprowadzenia tego modelu na rynek / Fot. Audi
„Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm, ale też dla całego naszego przedsiębiorstwa” – mówi prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Audi A8 produkowane jest w Neckarsulm od roku 1994, czyli od chwili wprowadzenia tego modelu na rynek / Fot. Audi
W fabryce w Neckarsulm, Audi oficjalnie uruchomiło nowe hale produkcyjne modelu Audi A8. To milowy krok w strategii rozwoju tej filii koncernu. Taśma produkcyjna Audi A8 ruszyła po wciśnięciu symbolicznego guzika.
„Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm,
„Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm, ale też dla całego naszego przedsiębiorstwa” – mówi prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Audi A8 produkowane jest w Neckarsulm od roku 1994, czyli od chwili wprowadzenia tego modelu na rynek / Fot. Audi

„Fabryki w Niemczech to istota naszej działalności. Dlatego inwestycja w produkcję flagowego Audi A8 to znaczący, milowy krok dla zakładów w Neckarsulm, ale też dla całego naszego przedsiębiorstwa” – mówi prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Audi A8 produkowane jest w Neckarsulm od roku 1994, czyli od chwili wprowadzenia tego modelu na rynek.

Od uroczystości położenia kamienia węgielnego pod nowe hale częściowego montażu i produkcji karoserii Audi A8 minęło 17 miesięcy. Szczególnym wyzwaniem dla budowlańców było postawienie wydziału produkcji karoserii. Nad stacją przeładunkową w północnej części terenu zakładów zbudowano dach, a całą operację prowadzono bez przerywania pracy stacji. Bywały chwile, gdy równocześnie pracowało tam aż 17 żurawi budowlanych, w tym dwa z serii największych w Europie kratownicowych żurawi gąsienicowych o udźwigu 600 ton. Helmut Stettner, dyrektor fabryki Audi w Neckarsulm, mówi: „Tego typu inwestycje strukturalne strategicznie rozwijają nasz zakład i przygotowują go na przyszłe wyzwania.”

By móc wybudować nowe hale produkcyjne, Audi przesunęło granice terenu fabryki i włączyło w nie dawny zakład budowlany. Dzięki zastosowaniu szeregu innowacji technicznych i zaawansowanej ergonomii, będzie można tu prowadzić bardzo wydajną, a jednocześnie elastyczną produkcję. Dla przykładu: poszczególne stanowiska poruszającej się taśmy montażowej, na której podwieszane są samochody, można obniżać, podwyższać i obracać, tak by pracownicy mogli wykonywać swe czynności bez konieczności nadwyrężania kręgosłupa.

Nowe hale produkcyjne umacniają pozycję fabryki w Neckarsulm w segmencie samochodów luksusowych. Norbert Rank, przewodniczący Rady Zakładowej zakładów w Neckarsulm, podkreśla: „Produkcja luksusowych modeli daje zatrudnienie wielu ludziom. Naturalnie bardzo nas to cieszy. Dla Rady Zakładowej bowiem, jako reprezentanta załogi, obok dobrych warunków pracy, stabilność zatrudnienia jest kwestią najważniejszą.” 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty