Ograniczony zasięg i zbyt długi czas ładowania akumulatorów. Te dwa czynniki zadecydowały o tym, że niemiecki producent porzucił wcześniejsze plany o wdrożeniu R8 e-tron do seryjnej produkcji. Z taśm montażowych zjechało łącznie 10 egzemplarzy testowych tego pojazdu, które najprawdopodobniej zostaną sprzedane.
Producent z Ingolstadt przewidywał, iż rozwój technologii pozwoli na skrócenie czasu ładowania akumulatorów przy jednoczesnym zwiększeniu ich pojemności. Tak się jednak nie stało i pomimo szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej, auto nie ujrzy światła dziennego.
Teraz, Audi skupia się na budowie innego sportowego modelu o roboczej nazwie Scorpion. Pojazd ten będzie posiadał napęd hybrydowy, a technologia wykorzystana do jego budowy ma pochodzić z wyczynowego R18 e-tron, które w 2012 roku zwyciężyło w wyścigu Le Mans 24h.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?