Karoserię modelu Audi prologue allroad zawieszono 77 milimetrów wyżej niż Audi prologue Avant. Obie osie, przednia i tylna, to lekkie konstrukcje pięciowahaczowe. 20-calowe tarcze hamulcowe wykonano z lekkiej ceramiki wzmocnionej włóknem węglowym.
Silnik 4.0 TFSI - V8 z doładowaniem biturbo - oraz silnik elektryczny zintegrowany z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią tiptronic, osiągają razem 734 KM mocy i 900 Nm momentu obrotowego.
Od 0 do 100 km/h pojazd studyjny przyspiesza w 3,5 sekundy i zużywa tylko 2,4 litra paliwa na 100 kilometrów (56 g CO2 na km). Umieszczony z tyłu pojazdu akumulator litowo-jonowy o wydajności 14,1 kWh, pozwala pokonać odległość 54 kilometrów wyłącznie w trybie napędu elektrycznego. Dzięki systemowi AWC (Audi Wireless Charging), stworzonemu przez koncern z Ingolstadt na potrzeby tej serii modelowej, akumulator Audi prologue allroad można naładować również indukcyjnie.
Salon Auto Shanghai 2015 odbędzie się w dniach 20-29 kwietnia. Targi w Szanghaju są organizowane co dwa lata, na przemian z salonem Beijing International Automotive Exhibition.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?