Samochód zyskał odświeżone nadwozie, choć o rewolucji nie ma tu absolutnie mowy. Zderzakowi przedniemu nadano inny kształt, a zmiany dotknęły również bocznych paneli i wlotów powietrza za drzwiami.
Oprócz tego pojazd otrzymał LED-owe lampy z pasem świateł do jazdy dziennej. Dodatkowo inżynierowie Audi zainstalowali w nim 19-calowe obręcze z oponami 245/35 z przodu i 295/35 z tyłu, a takżeagresywniejszy dyfuzor. Wnętrze wyposażono w nową deskę rozdzielczą z multimedialnymi zegarami.
Pod maską nowego R8 skryje się 5.2-litrowa jednostka V10. Dostarcza ona 540 KM mocy i 540 Nm momentu obrotowego. Taki silnik zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi w tym przypadku 323 km/h.
Audi przewidziało także mniejszą odmianę Plus o mocy 610 KM i momencie obrotowym w wysokości 560 Nm. Ta wersja osiągnie "setkę" w 3,2 sekundy i rozpędzi się do 330 km/h. Nowością ma być wersja w pełni elektryczna.
Salon w Genewie rozpocznie się w tym roku 3 marca.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?