Audi TT RS pod maską skrywa silnik 2,5 l o mocy 340 KM i 450 Nm momentu obrotowego. Wersja TT RS Plus posiada dodatkowe 20 KM i 15 Nm.
Tuner postanowił zmodyfikować oprogramowanie sterujące pracą jednostki napędowej oraz dwusprzęgłowej przekładni S Tronic, co pozwoliło zwiększyć moc do 453 KM, a moment obrotowy do 659 Nm. Aby uzyskać takie wartości, zamontowano również wydech DK-Turbotecnic Dortmund oraz nowy układ dolotowy.
Samochód zawiera dokładki do zderzaków i spojlera wykonane z włókna węglowego. Tuner zdecydował się na wykończone złotem 19-calowe obręcze OZ Ultraleggera HTL i opony Toyo Proxes o wymiarach 255/35 R19. Postanowił również wyposażyć auto w zawieszenie marki H&R.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?