Pod względem stylistycznym mamy do czynienia z ewolucją w stosunku do poprzednika. Długość wynosi 5316 mm, szerokość 1978 mm i wysokość 1484 mm, co oznacza, że Bentley Flying Spur jest minimalnie dłuższy, ale i niższy. Okrągłe reflektory, chromowane wstawki i pionowa atrapa chłodnicy to cechy rozpoznawcze nowości.
Zastosowano aktywne stabilizatory zasilane 48-woltową instalacją elektryczną oraz system czterech skrętnych kół.
Za napęd odpowiada silnik W12 z podwójnym doładowaniem. Sześciolitrowa jednostka zapewnia 635 KM mocy oraz 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd na wszystkie koła trafia za pośrednictwem 8-biegowej przekładni.
Uwagę we wnętrzu przykuwa m.in. obrotowa konsola centralna, która może pełnić funkcję dotykowego wyświetlacza lub klasycznego zestawu analogowych zegarów.
Cena nie jest znana. Pierwsze egzemplarze pojazdu trafią do klientów na początku 2020 roku.
Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?