Pomijając kształt karoserii, samochód nie różni się znacząco od sedana. Zbudowany został na tej samej płycie podłogowej CLAR, a zastosowanie aluminium pozwoliło obniżyć masę o około 100 kg.
Standardowo bagażnik może pomieścić 570 litrów, a po złożeniu tylnej kanapy przestrzeń bagażowa wzrasta do 1700 litrów. Wśród wariantów benzynowych oferowana jest wersja 530i z 252-konnym, dwulitrowym motorem oraz 540i xDrive z sześciocylindrową jednostką o pojemności trzech litrów. Z kolei 540i oznacza jednostkę 3.0 R6 o mocy 340 KM. Wśród silników wysokoprężnych można znaleźć motor o mocy 190 KM lub sześciocylindrowy silnik 3.0 oferujący 265 KM.
Na wyposażeniu znalazł się system teleinformacyjny z ekranem o przekątnej 10,25 cala. Do dyspozycji będzie również aktywny tempomat i wyświetlacz HUD.
Dla przypomnienia za sedana trzeba zapłacić od 209 300 zł. Najtańsze BMW Serii 5 Touring to wydatek od 239 200 zł, a podd jego maską pracuje 2-litrowy Diesel (520d) o mocy 190 KM.
BMW Serii 5 Touring - ceny w Polsce
Wersja | Silnik | Moc | Cena |
530i | R4 | 252 KM | 239 200 zł |
540i xDrive | R6 | 340 KM | 313 000 zł |
520d | R4 | 190 KM | 220 700zł |
530d | R6 | 265 KM | 297 600 zł |
530d xDrive | R6 | 265 KM | 309 600 zł |
Zobacz też: Polacy wolą auto klasy Premium zamiast nowego Opla, Forda lub Dacii Źródło: TVN Turbo/x-news
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?