Nową stylistykę nadwozia BMW X1 widać już na pierwszy rzut oka. Modyfikacjom poddano zwłaszcza przód oraz tył pojazdu, przy czym wszystkie warianty modelowe – począwszy od wersji podstawowej BMW X1 poprzez xLine, Sport Line, a skończywszy na M Sport – otrzymały dopasowany do danego modelu wygląd. Szczególnie atletycznie prezentuje się przy tym model BMW X1 M Sport. Wyposażony jest m.in.i w sportowy układ jezdny M z obniżonym zawieszeniem, błyszczące elementy BMW Individual Shadow Line o rozszerzonym zakresie oraz pakiet aerodynamiczny M.
W nowej odsłonie przewidziano powiększoną i połączoną pośrodku atrapę chłodnicy, nowe, adaptacyjne reflektory diodowe oraz zderzak z wbudowanymi diodowymi światłami przeciwmgłowymi i większymi wlotami powietrza. Nowości stylistyczne znajdziemy również w tylnej części BMW X1. Przykładowo, nowo zaprojektowana wstawka w pasie tylnym ma teraz standardowo kolor odpowiadający lakierowi zewnętrznemu.
Kolejny wyróżnik znajdziemy w lusterku zewnętrznym po stronie kierowcy. Po odryglowaniu drzwi umieszczony w nim mały projektor diodowy rzutuje na podłoże dwukolorową projekcję „X1”. S
BMW X1. Jakie silniki?
Zmodernizowane BMW X1 jest też lepiej przygotowane na przyszłe normy emisyjne. Już w chwili rynkowego debiutu latem 2019 wszystkie benzynowe i wysokoprężne jednostki napędowe spełniać będą normę emisji spalin Euro 6d-temp, a modele BMW X1 sDrive16d i BMW X1 xDrive25d normę Euro 6d.
W sumie w ofercie BMW X1 znajdzie się 16 kombinacji silników (3- i 4-cylindrowych) i układów napędowych. Począwszy od najsłabszego X1 sDrive16d (116 KM), a kończąc na xDrive25d i xDrive25i.
BMW X1. Wyposażenie
Już wyposażenie standardowe obejmuje 6,5-calowy, centralnie umieszczony wyświetlacz. W przypadku wyboru systemu nawigacyjnego samochód wyposażony jest w wyświetlacz o przekątnej 8,8 cala lub nowy ekran dotykowy o przekątnej 10,25 cala, który może być obsługiwany głosowo, dotykowo lub za pomocą kontrolera BMW iDrive.
Poszczególne elementy trzyczęściowego oparcia tylnej kanapy można niezależnie od siebie składać w stosunku 40:20:40. Ponadto na życzenie siedzenia tylnej kanapy mogą być też niezależnie od siebie przesuwane nawet o 13 centymetrów w kierunku jazdy. Dodatkowy komfort zapewniają takie elementy wyposażenia dodatkowego jak automatyczna obsługa pokrywy bagażnika.
Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?