Dzięki temu G37 Cabrio tak samo dobrze prezentuje się z rozłożonym, jak i złożonym dachem. W pierwszym przypadku zachowuje więc bryłę klasycznego coupe, by po około 25 sekundach od naciśnięcia przełącznika zmienić się w tak samo eleganckie cabrio.
Podobnie jak jego siostrzany model, G37 Coupe, kabriolet jest napędzany 3,7 litrowym silnikiem V6 o mocy 320 KM. Dzięki niemu samochód osiąga pierwszą "setkę" już po 6,2 sekundy (skrzynia biegów manualna). Napęd może być przekazywany za pomocą przekładni manualnej lub siedmiobiegowej, automatycznej z magnezowymi łopatkami zmiany biegów przy kierownicy.
Wnętrze samochodu jest utrzymane w znanej z innych modeli Infiniti stylistyce. Znajdziemy miedzy innymi tam klimatyzowane skórzane fotele w czerwonym kolorze i plenerowy system dźwięku Bose, który koryguje głośność w zależności od prędkości jazdy przy otwartym dachu.
Czytelny kokpit wyposażony jest w elektroluminescencyjne, biało-fioletowe kontrolk i analogowy zegar. Całość uzupełnia system nawigacji satelitarnej HDD najnowszej generacji z bazą danych interesujących miejsc. Wielbicieli muzyki ucieszy Music Box z twardym dyskiem o pojemności 10 GB, mogący pomieścić 300 płyt CD. Nawigacja, telefon i system audio mogą być aktywowane głosem.
Ponadto G37 Cabrio wyposażono w adaptacyjny system klimatyzacji dwustrefowej, który dostosowuje prędkość wentylatora do pozycji dachu i prędkością pojazdu. To rozwiązanie sprawdza się także podczas jesiennych wojaży, kiedy mimo chłodu, możemy podróżować z otwartym dachem.
Tylna owiewka redukuje turbulencje, gdy dach jest opuszczony. Natomiast z zagłówkami tylnych siedzeń zintegrowane są, wysuwające się zza nich tylne pałąki ochronne.
Inteligentny tempomat (Intelligent Cruise Control - ICC) ze wspomaganiem hamowania (Brake Assist), który pomaga utrzymać stałą odległość od pojazdu znajdującego się z przodu, będzie dostępny jako opcja. System ten, przy pomocy laserowych czujników, określa dystans i względną prędkość pojazdu znajdującego się z przodu na tym samym pasie ruchu. Po rozpoznaniu, że sytuacja wymaga interwencji, rozpocznie proces hamowania, jeszcze zanim kierowca naciśnie pedał hamulca.
Znakomite prowadzenie G37 Cabrio zawdzięcza bardzo dobremu rozkładowi masy, nowoczesnemu zawieszeniu, oraz systemowi analizy prędkości pojazdu. Standardem w G37 Cabrio jest system elektronicznej stabilizacji toru jazdy (Electronic Stability Programme - ESP) z funkcją dezaktywacji oraz system kontroli trakcji (Traction Control System - TCS).
Za Infiniti G37 Cabrio w wersji GT Premium trzeba zapłacić 259 500 zł.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?