Elegancki, praktyczny i niedrogi. Nowy Fiat Tipo

Motofakty.pl
Nowy Fiat TipoNowość włoskiej marki ma 4,5 m długości i duży, 2,64-metrowy rozstaw osi. Takie parametry stawiają Tipo w środku stawki kompaktowych sedanów. Nowy sedan Fiata został dobrze przygotowany do walki o klienta. Jednym z atutów modelu jest elegancka i spójna linia nadwozia. Przepastny bagażnik o pojemności 520 litrów nie sprawia wrażenia „doklejonego” do reszty karoserii – zaprocentował fakt, że Tipo był od początku projektowany jako sedan.Fot. Fiat
Nowy Fiat TipoNowość włoskiej marki ma 4,5 m długości i duży, 2,64-metrowy rozstaw osi. Takie parametry stawiają Tipo w środku stawki kompaktowych sedanów. Nowy sedan Fiata został dobrze przygotowany do walki o klienta. Jednym z atutów modelu jest elegancka i spójna linia nadwozia. Przepastny bagażnik o pojemności 520 litrów nie sprawia wrażenia „doklejonego” do reszty karoserii – zaprocentował fakt, że Tipo był od początku projektowany jako sedan.Fot. Fiat
Elegancki, przestronny, dobrze wyposażony i rozsądnie wyceniony. Powraca na rynek w dobrym stylu i spędza sen z powiek konkurencji.
Nowy Fiat TipoNowość włoskiej marki ma 4,5 m długości i duży, 2,64-metrowy rozstaw osi. Takie parametry stawiają Tipo w środku stawki kompaktowych sedanów.
Nowy Fiat Tipo

Nowość włoskiej marki ma 4,5 m długości i duży, 2,64-metrowy rozstaw osi. Takie parametry stawiają Tipo w środku stawki kompaktowych sedanów. Nowy sedan Fiata został dobrze przygotowany do walki o klienta. Jednym z atutów modelu jest elegancka i spójna linia nadwozia. Przepastny bagażnik o pojemności 520 litrów nie sprawia wrażenia „doklejonego” do reszty karoserii – zaprocentował fakt, że Tipo był od początku projektowany jako sedan.

Fot. Fiat

Nowość włoskiej marki ma 4,5 m długości i duży, 2,64-metrowy rozstaw osi. Takie parametry stawiają Tipo w środku stawki kompaktowych sedanów. Nowy sedan Fiata został dobrze przygotowany do walki o klienta. Jednym z atutów modelu jest elegancka i spójna linia nadwozia. Przepastny bagażnik o pojemności 520 litrów nie sprawia wrażenia „doklejonego” do reszty karoserii – zaprocentował fakt, że Tipo był od początku projektowany jako sedan.

W kabinie pojawiły się elementy znane z innych modeli Fiata. O odtwórczości nie ma jednak mowy, gdyż przełączniki, pokrętła i system multimedialny rozlokowano w zaprojektowanej od podstaw desce rozdzielczej. Zespół odpowiedzialny za jej przygotowanie zwracał uwagę nie tylko na kwestie estetyczne, ale również ergonomię i łatwość obsługi samochodu.
Wspomniana unifikacja podzespołów jest jednym z asów w rękawie Tipo – sprawdzone i powszechnie stosowane komponenty gwarantują, że wieloletnia eksploatacja nie będzie obarczona ryzykiem wysokich rachunków za obsługę serwisową.

Nowy Fiat TipoNowość włoskiej marki ma 4,5 m długości i duży, 2,64-metrowy rozstaw osi. Takie parametry stawiają Tipo w środku stawki kompaktowych sedanów.
Nowy Fiat Tipo

Nowość włoskiej marki ma 4,5 m długości i duży, 2,64-metrowy rozstaw osi. Takie parametry stawiają Tipo w środku stawki kompaktowych sedanów. Nowy sedan Fiata został dobrze przygotowany do walki o klienta. Jednym z atutów modelu jest elegancka i spójna linia nadwozia. Przepastny bagażnik o pojemności 520 litrów nie sprawia wrażenia „doklejonego” do reszty karoserii – zaprocentował fakt, że Tipo był od początku projektowany jako sedan.

Fot. Fiat

Strojąc zawieszenie, uwzględniono specyfikę sieci drogowej w środkowej i wschodniej części Europy, gdzie kompaktowe sedany cieszą się największym wzięciem. Inżynierowie Fiata skalibrowali sprężyny i amortyzatory w sposób zapewniający skuteczne wybieranie nierówności przy zachowaniu dobrych właściwości jezdnych.

Fiat Tipo – silniki: pod maskę nowego Tipo może trafić jeden z dwóch silników benzynowych – 1.4 16V (95 KM, 127 Nm) albo łączony z automatyczną, 6-biegową skrzynią motor 1.6 E-Torq (110 KM, 152 Nm). Kierowcy często wyruszający w dłuższe trasy mogą wybrać turbodiesle 1.3 MultiJet (95 KM, 200 Nm), bądź 1.6 MultiJet (120 KM, 320 Nm).

Nawet w podstawowej wersji Tipo jest ciekawą propozycją. Za 42 600 złotych nabywca otrzymuje sedana z manualną klimatyzacją, centralnym zamkiem oraz systemem audio UConnect ze złączami USB i AUX. Wyposażenie bazowej wersji można uznać za całkowicie satysfakcjonujące, co w przypadku konkurencyjnych modeli nie zawsze jest regułą.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty