Hatchback ma 4,37 m długości, 1,79 m szerokości i 1,5 m wysokości. Karoserię wersji kombi wydłużono o 20 cm. Oba warianty legitymują się jednymi z najbardziej pakownych bagażników w swojej klasie. Mieszczą odpowiednio 440 l (hatchback) i 550 l (kombi).
W gamie Tipo zastosowano prostą i liniową logikę - trzy nadwozia, trzy wersje wyposażenia, jednostki napędowe z trzema różnymi typami zasilania i trzy rodzaje przekładni. Sedan, hatchback i kombi będą dostępne w wersjach wyposażenia Pop, Easy i Lounge. Gamę silników tworzą jednostki zasilane olejem napędowym, benzyną i LPG. Są nimi turbodiesle 1.3 Multijet (95 KM) i 1.6 Multijet (120 KM) i benzynowe 1.4 16v Fire (95 KM), 1.6 E-torQ (110 KM) oraz 1.4 T-Jet (120 KM), który będzie występował także w wersji zasilanej LPG.
Silniki współpracują z trzema typami skrzyni biegów. Pięcioma przełożeniami dysponuje skrzynia silnika 1.3 Multijet. W pozostałych przypadkach standardem jest sześć biegów, przy czym benzynowy 1.6 będzie oferowany z przekładnią automatyczną z konwerterem momentu obrotowego, natomiast 1.6 Multijet z dwusprzęgłową przekładnią.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?