Wszystko
o samochodach

Premiery / Samochody osobowe

Genewa 2017. Tak prezentuje się nowy Opel Insignia

Data publikacji: Autor: (mm)

Opel Insignia 

Nowy model Insignii oferuje w standardzie systemy wspomagania kierowcy, takie jak system ostrzegania przed kolizją (FCA) z funkcją wykrywania pieszych, automatyczne hamowanie awaryjne, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, asystenta pasa ruchu z funkcją automatycznej korekty toru jazdy oraz monitorowanie odległości od poprzedzającego pojazdu.

Fot. Tomasz Szmandra Polscy klienci już mogą składać zamówienia na ten model w autoryzowanych salonach Opla w całym kraju. Wiemy już ile kosztuje nowość.

Nowa Insignia Grand Sport jest oferowana w cenie katalogowej od 99 900 zł, natomiast wersja kombi Sports Tourer w cenie od 103 900 zł (sugerowane ceny detaliczne wersji Enjoy z silnikiem benzynowym 1.5T o mocy 103kW/140KM z VAT w Polsce). Szczegółowy cennik Opel przedstawi w ciągu kilku dni.

Nowy model Insignii oferuje w standardzie systemy wspomagania kierowcy, takie jak system ostrzegania przed kolizją (FCA) z funkcją wykrywania pieszych, automatyczne hamowanie awaryjne, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, asystenta pasa ruchu z funkcją automatycznej korekty toru jazdy oraz monitorowanie odległości od poprzedzającego pojazdu. Zwiększenie bezpieczeństwa zapewnia także aktywna przednia maska, która poprawia ochronę pieszego w razie wypadku.

Druga generacja Insignii opiera się na zupełnie nowej architekturze. Pojazd waży nawet o 175 kilogramów mniej niż dotychczasowy sedan i nawet o 200 kg mniej niż przestronne kombi Sports Tourer.

Redakcja poleca:
Zobacz pozostałe atrakcje salonu samochodowego w Genewie

Znaki poziome. Co oznaczają i jak pomagają kierowcom?
Testujemy nowego SUV-a z Włoch

Nowa Insignia zarówno w wersji Grand Sport jak i Sports Tourer może być wyposażona w nowoczesne systemy wspomagające kierowcę, które zwiększają komfort jazdy i bezpieczeństwo. Do najważniejszych z nich należy, debiutująca w Insignii, kolejna generacja matrycowych reflektorów adaptacyjnych Opel IntelliLux LED, które charakteryzują się jeszcze szybszym i bardziej precyzyjnym działaniem niż poprzednia generacja tego systemu. Do poprawy bezpieczeństwa przyczyniają się także takie rozwiązania, jak asystent pasa ruchu z automatyczną korektą toru jazdy czy wyświetlacz projekcyjny HUD.

Opcjonalne ergonomiczne fotele z atestem AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V. — Akcji na rzecz Zdrowych Pleców) z funkcją masażu, wentylacji i pamięci ustawień zapewniają jeszcze wyższy komfort jazdy. Ponadto dwa skrajne miejsca na tylnej kanapie są podgrzewane — podobnie jak przednia szyba pojazdu. Duże, panoramiczne okno dachowe pozwala obserwować niebo. Oczywiście korzystanie z bagażnika także jest bardzo wygodne. W wersji Sports Tourer tylną klapę można otworzyć i zamknąć, wykonując odpowiedni ruch stopą pod tylnym zderzakiem.

Źródło: TVN/x-news

Opel Insignia 

Nowy model Insignii oferuje w standardzie systemy wspomagania kierowcy, takie jak system ostrzegania przed kolizją (FCA) z funkcją wykrywania pieszych, automatyczne hamowanie awaryjne, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, asystenta pasa ruchu z funkcją automatycznej korekty toru jazdy oraz monitorowanie odległości od poprzedzającego pojazdu.

Fot. Tomasz Szmandra

Opel Insignia

Nowy model Insignii oferuje w standardzie systemy wspomagania kierowcy, takie jak system ostrzegania przed kolizją (FCA) z funkcją wykrywania pieszych, automatyczne hamowanie awaryjne, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, asystenta pasa ruchu z funkcją automatycznej korekty toru jazdy oraz monitorowanie odległości od poprzedzającego pojazdu.

Fot. Tomasz Szmandra

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • ciekawy (gość)

    Mam pytanie czy wzorem poprzedniej generacji: -będzie ważyć prawie 2 tony -będzie obłaził i rysował się lakier -będzie palić 15 litrów i więcej -elektronika będzie żyła "własnym życiem" -układ kierowniczy będzie się rozpadał po kilkudziesięciu kkm -remont bieżący zawieszenia będzie wymagany co kilkadziesiąt kkm -plastiki będą twarde i trzszczące

  • rozbawiony (gość)

    trzy lata jezdzilem poprzednią insignią i nic takiego, o czym pisze ciekawy, nie mialo miejsca. jedyna awaria to klima, padła w drugim sezonie, ale naprawiono szybko. Reszta OK. Autem zrobiłem 60 tysięcy km.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.