Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Genewa 2017. Tak zmieniło się Korando

(mm)
Fot. Ssangyong
Fot. Ssangyong
SUV Korando otrzymuje w tym roku wiele ulepszeń, m.in. nowy, stylowy wygląd, więcej wyposażenia i dodatkowe funkcje bezpieczeństwa. Dużej przeróbce poddany został przód samochodu, szczególnie maskownica i reflektory, które wyrażają wigor Nowego Korando.

Nowy Korando zaprojektowany został z myślą o młodych rodzinach, które wybierają aktywny styl życia. Światła do jazdy dziennej składające się z 11 lamp LED o wysokiej luminescencji z osobnymi soczewkami wyróżniają się i poprawiają widoczność oraz dopełniają nowy wygląd charakterystyczny dla samochodów SsangYonga. Tył samochodu podkreślony został poprzez wyróżnienie zderzaka przy pomocy dwukolorowego malowania i podwójną końcówką rury wydechowej. Stylowy wygląd uzupełniają nowe 18-calowe felgi typu „diamond”, dobrze współgrające z ciemnym wykończeniem boków pojazdu.

W modelu przygotowanym na 2017 r. ulepszono także wnętrze. Do dyspozycji kierowcy oddano nową, ergonomiczną kierownicę. Umieszczono na niej przyciski do sterowania systemem audio i tempomatem. Następnie, nowe zegary o wysokiej klarowności dają kierowcy możliwość przełączania pomiędzy sześcioma kolorami podświetlenia w zależności od preferencji. Cała tablica rozdzielcza otrzymała bardziej luksusowy i sportowy wystrój, nowe materiały i chromowe akcenty. Podczas gdy faktura tablicy rozdzielczej wykonana została we wzorze geometrycznym, to wykończenia drzwi – węglowym.

Aby znacząco polepszyć bezpieczeństwo, nowy samochód posiada kamerę z tyłu, co pozwala kierowcy monitorować “martwe punkty” podczas parkowania lub powolnej jazdy. Do wyboru klientów oddano 7-calowy wyświetlacz kolorowy z funkcją wyświetlania ekranu smartfona lub innego urządzenia przenośnego przy pomocy kabla HDMI lub 7-calowy system nawigacji TomTom: oba wspierają wyświetlanie obrazu z kamer, system głośnomówiący Bluetooth oraz mają możliwość podłączenia iPoda.

Nowe Korando napędzane jest jednym z dwóch silników. Pierwszy z nich to 2,2-litrowy silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem spełniający normę Euro 6, drugi zaś to 2-litrowy silnik benzynowy (w zależności od rynku). Klienci mogą także wybrać pomiędzy 6-biegową skrzynią ręczną oraz opcjonalną 6-biegową automatyczną skrzynią Aisin, zapewniającą płynną i dynamiczną zmianę biegów, komfortową jazdę i dynamiczne przyspieszenie. Samochód może mieć napęd na przednią oś, bądź inteligentny napęd na dwie osie umożliwiający przełączanie w czasie jazdy.

Rozpoczęcie sprzedaży w Europie planowane jest na drugi kwartał 2017 r.

Warto wiedzieć: Jednoślady ze stajni Romet. Coraz bardziej atrakcyjne

Źródło: TVN Turbo/x-news

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty