Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny
Na 29,8 tys. zł wycenił właściciel podczas wczorajszej giełdy siedmioletnie, grafitowe Audi A6 avant (na zdj.).
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny

Niemieckie kombi miało pod maską 2,5 litrowego diesla dysponującego 163 KM mocy. Z silnikiem współpracowała sześciobiegowa, automatyczna skrzynia Tiptronic. W środku auto oferowało m.in. wysokiej klasy system nagłośnienia Audi Concert, telefon oraz elektrycznie regulowane i pompowane fotele. Do polski samochód przyjechał z Niemiec, a potem przez cały czas był serwisowany w ASO.

Za 12 tys. zł można było kupić z kolei Renault megane cabrio wyprodukowane w 2000 roku. Sprowadzony z Holandii wóz miał m.in. skórzaną tapicerkę i alufelgi. Podobnie jak czarny Saab 9-5 z 2001 roku. Szwedzkie kombi z trzylitrowym dieslem pod maską kosztowało 15 tys. zł. Ze względu na kiepską pogodę wczorajsza giełda podobnie jak kilka ostatnich nie była do końca udana. Na plac wjechało tylko 650 aut.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
156: 11,8 tys. zł (98 r.);

AUDI
80: 9,0 tys. zł (94 r.), 5,5 tys. zł (91 r.); A3: 14,8 tys. zł (98 r.); A4: 27,9 tys. zł (03 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 10,2 tys. zł (95 r.); A6: 79,9 tys. zł (07 r.), 29,8 tys. zł (04 r.), 14,9 tys. zł (01 r.);

BMW
3: 20,9 tys. zł (02 r.), 17,9 tys. zł (98 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);

CHEVROLET
Captiva: 70,0 tys. zł (07 r.);

CITROEN
Saxo: 6,3 tys. zł (99 r.); C3: 14,3 tys. zł (03 r.); Xsara: 10,3 tys. zł (00 r.); C5: 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 25,8 tys. zł (07 r.);

DAEWOO
Matiz: 4,9 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,9 tys. zł (00 r.), 5,0 tys. zł (98 r.); Leganza: 6,9 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,7 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,5 tys. zł (04 r.), 6,9 tys. zł (02 r.); Panda: 13,2 tys. zł (04 r.); Punto: 21,5 tys. zł (09 r.), 10,9 tys. zł (01 r.), 3,9 tys. zł (95 r.); Bravo: 3,8 tys. zł (97 r.);

FORD
Fiesta: 10,3 tys. zł (02 r.); Escort: 6,4 tys. zł (99 r.); Fusion: 16,8 tys. zł (03 r.); Focus: 23,9 tys. zł (05 r.), 12,3 tys. zł (02 r.), 8,8 tys. zł (01 r.); C-Max: 22,0 tys. zł (04 r.); Mondeo: 18,8 tys. zł (03 r.), 13,8 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.); Maverick: 8.8 tys. zł (99 r.);

HONDA
Civic: 25,6 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (99 r.), 8,3 tys. zł (97 r.); Accord: 15,8 tys. zł (01 r.); HR-V: 16,9 tys. zł (00 r.);

HYUNDAI
Accent: 5,0 tys. zł (99 r.); I30: 31,9 tys. zł (08 r.); Coupe: 11,4 tys. zł (02 r.); Santa Fe: 21,0 tys. zł (01 r.);

JEEP
Grand Cherokee: 23,0 tys. zł (99 r.);

KIA
Clarus: 2,3 tys. zł (98 r.); Carnival: 21,0 tys. zł (03 r.);

MAZDA
3/323: 10,6 tys. zł (01 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 25,0 tys. zł (05 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.);

MERCEDES
A-klasa: 13,0 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 31,0 tys. zł (02 r.); E-klasa: 34,9 tys. zł (03 r.), 14,2 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (89 r.); S-klasa: 15,9 tys. zł (95 r.); Vaneo: 16,8 tys. zł (02 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 8,5 tys. zł (99 r.);

NISSAN
Almera: 16,9 tys. zł (04 r.), 12,5 tys. zł (01 r.); Primera: 25,0 tys. zł (05 r.);

OPEL
Corsa: 29,0 tys. zł (09 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Tigra: 9,5 tys. zł (98 r.); Astra I: 7,2 tys. zł (99 r.); Astra II: 10,8 tys. zł (99 r.); Astra III: 30,0 tys. zł (07 r.); Vectra: 31,0 tys. zł (06 r.), 28,0 tys. zł (05 r.), 12,2 tys. zł (00 r.); Omega: 11,0 tys. zł (00 r.); Zafira: 37,5 tys. zł (07 r.), 17,4 tys. zł (01 r.); Frontera: 16,5 tys. zł (99 r.);

PEUGEOT
206: 12,0 tys. zł (02 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.); 406: 9,5 tys. zł (98 r.); 407: 25,0 tys. zł (05 r.);

RENAULT
Clio: 8,4 tys. zł (00 r.); Megane: 20,0 tys. zł (06 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 20,9 tys. zł (06 r.), 13,9 tys. zł (01 r.); Scenic: 21,7 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (99 r.);

SAAB
9-5: 15,0 tys. zł (01 r.);

SEAT
Ibiza: 25,9 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 18,0 tys. zł (06 r.); Cordoba: 25,3 tys. zł (08 r.), 5,5 tys. zł (99 r.); Leon: 23,4 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (01 r.);

SKODA
Felicia: 2,7 tys. zł (98 r.); Fabia: 13,2 tys. zł (02 r.); Octavia: 20,0 tys. zł (03 r.), 16,9 tys. zł (00 r.), 11,2 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);

SUZUKI
Alto: 1,2 tys. zł (96 r.); Swift: 21,0 tys. zł (05 r.);

TOYOTA
Yaris: 16,0 tys. zł (02 r.), 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 27,5 tys. zł (06 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 38,5 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 9,8 tys. zł (00 r.); Polo: 14,0 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (00 r.), 6,9 tys. zł (98 r.), 4,5 tys. zł (96 r.); Golf: 28,5 tys. zł (05 r.), 17,3 tys. zł (02 r.), 14,6 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 5,6 tys. zł (94 r.); Golf Plus: 44,8 tys. zł (08 r.); New Beetle: 22,0 tys. zł (02 r.); Bora: 18,7 tys. zł (01 r.), 12,9 tys. zł (99 r.); Passat: 39,5 tys. zł (06 r.), 26,2 tys. zł (04 r.),23,5 tys. zł (03 r.), 19,5 tys. zł (01 r.), 13,9 tys. zł (99 r.), 7,8 tys. zł (96 r.); Touran: 35,0 tys. zł (04 r.);

VOLVO
S40: 15,0 tys. zł (00 r.); V40: 14,5 tys. zł (01 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty