Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 34439 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Motocykle / Motocykle

Harley-Davidson. Przegląd rynkowych nowości

Data publikacji: Autor: (ip)

Fat Boy

Podrasowane i nowe wykończenia z satynowego chromu podkreślają jego odważny i zdecydowany charakter oraz eksponują potężny silnik. Najważniejsze cechy:

- Opona przednia o szerokości 160 mm, najszersza w historii Harley-Davidson, otacza pełne koło przednie Lakester

 -16 kg niższa waga niż w poprzednim model

- Układ ABS w standardzie

- Opona tylna o szerokości 240 mm z pełnym kołem tylnym Lakester

 - Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Fot. Harley- Davidson Aby uczcić 115. rocznicę Harley-Davidson rozpoczął kolejną rewolucję custom. Oto jakie modele przygotowano na rok 2018.

Nowe motocykle mają sztywniejszą i zdecydowanie lżejszą ramę zdolną ujarzmić potężny moment obrotowy nowych silników Milwaukee-Eight 107 i 114 z dwoma wałkami wyrównoważającymi. Nowa rama rurowa ze stali niestopowej stanowi bazę podwozia Softail 2018, a w połączeniu z wahaczem znacznie zwiększa jego sztywność. W nowych modelach są wykorzystywane dwa unikatowe wahacze, jeden dla wąskich, a drugi dla szerokich opon tylnych.

Redakcja poleca:

Przyciski dla pieszych znikną ze skrzyżowań?
To trzeba wiedzieć przy zakupie polisy AC
Używany roadster za rozsądne pieniądze

Zobacz także: Hyundai i30 w naszym teście

Polecamy: Nowe Volvo XC60

Nowy silnik Milwaukee-Eight 107 o pojemności 1745 cm3 jest standardem we wszystkich modelach. Jednostka Milwaukee-Eight 114 o pojemności 1868 cm dostępna jest opcjonalnie w modelach Fat Bob, Fat Boy, Breakout, Heritage Classic. Wzmocnione punkty mocowania w nowej ramie Softail pozwalają ciasno osadzić silnik, co zwiększa sztywność podwozia.

W każdym modelu nabywcy znajdą reflektory Daymaker Signature LED. Maszyny posiadają również nowe wskaźniki i zegary.

Osiem nowych modeli Softail - przegląd

Fat Boy

Podrasowane i nowe wykończenia z satynowego chromu podkreślają jego odważny i zdecydowany charakter oraz eksponują potężny silnik. Najważniejsze cechy:

- Opona przednia o szerokości 160 mm, najszersza w historii Harley-Davidson, otacza pełne koło przednie Lakester

 -16 kg niższa waga niż w poprzednim model

- Układ ABS w standardzie

- Opona tylna o szerokości 240 mm z pełnym kołem tylnym Lakester

 - Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Fot. Harley Davidson Fat Boy

Podrasowane i nowe wykończenia z satynowego chromu podkreślają jego odważny i zdecydowany charakter oraz eksponują potężny silnik. Najważniejsze cechy:

- Opona przednia o szerokości 160 mm, najszersza w historii Harley-Davidson, otacza pełne koło przednie Lakester

 -16 kg niższa waga niż w poprzednim model

- Układ ABS w standardzie

- Opona tylna o szerokości 240 mm z pełnym kołem tylnym Lakester

- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Heritage Classic

Heritage Classic

Elementy stylistyki nawiązują do mrocznego stylu klasycznych modeli Harley-Davidson z lat 50., do którego wprowadzono nowoczesne akcenty.

    Nowa, zdejmowana szyba przednia
    Nowe, zamykane i uszczelnione, wodoodporne kufry
    Wyższe zawieszenie ze zwiększoną nośnością do jazdy z pasażerem i większym bagażem
    17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu
    Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114
    Tempomat i układ ABS w standardzie

Fot. Harley Davidson Elementy stylistyki nawiązują do mrocznego stylu klasycznych modeli Harley-Davidson z lat 50., do którego wprowadzono nowoczesne akcenty.

- Nowa, zdejmowana szyba przednia

- Nowe, zamykane i uszczelnione, wodoodporne kufry

- Wyższe zawieszenie ze zwiększoną nośnością do jazdy z pasażerem i większym bagażem

- 17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu

- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

- Tempomat i układ ABS w standardzie

Low Rider

Low Rider

Zainspirowany indywidualizmem ery chopperów custom z lat 70., w której powstał oryginalny model. Nowy Low Rider jest lżejszy i szybszy oraz pozwala na niewyobrażalne wówczas prowadzenie w zakrętach.

    Klasyczny styl montowanego na zbiorniku prędkościomierza i obrotomierza, osłony reflektora i grafiki na zbiorniku paliwa
    19-calowe przednie i 16-calowe tylne, odlewane koła Radiate
    Układ wydechowy typu Shotgun 2-2

Fot. Harley-Davidson Zainspirowany indywidualizmem ery chopperów custom z lat 70., w której powstał oryginalny model. Nowy Low Rider jest lżejszy i szybszy oraz pozwala na niewyobrażalne wówczas prowadzenie w zakrętach.

- Klasyczny styl montowanego na zbiorniku prędkościomierza i obrotomierza, osłony reflektora i grafiki na zbiorniku paliwa

- 19-calowe przednie i 16-calowe tylne, odlewane koła Radiate

- Układ wydechowy typu Shotgun 2-2

Fat Boy

Podrasowane i nowe wykończenia z satynowego chromu podkreślają jego odważny i zdecydowany charakter oraz eksponują potężny silnik. Najważniejsze cechy:

- Opona przednia o szerokości 160 mm, najszersza w historii Harley-Davidson, otacza pełne koło przednie Lakester

 -16 kg niższa waga niż w poprzednim model

- Układ ABS w standardzie

- Opona tylna o szerokości 240 mm z pełnym kołem tylnym Lakester

 - Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Fot. Harley- Davidson

Fat Boy

Podrasowane i nowe wykończenia z satynowego chromu podkreślają jego odważny i zdecydowany charakter oraz eksponują potężny silnik. Najważniejsze cechy:

- Opona przednia o szerokości 160 mm, najszersza w historii Harley-Davidson, otacza pełne koło przednie Lakester

-16 kg niższa waga niż w poprzednim model

- Układ ABS w standardzie

- Opona tylna o szerokości 240 mm z pełnym kołem tylnym Lakester

- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Fot. Harley- Davidson

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.