Skutery Junak Vintage wyróżniają się przede wszystkim oryginalnym stylem. Dyskretne klosze lamp LED, deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem i dużo chromowanych elementów to wyróżniające go elementy. Junak Vintage jest niezwykle lekki. Waży zaledwie nieco ponad 100 kg. Środek ciężkości oraz siedzisko zostało nisko spozycjonowane, co zwiększa komfort, ułatwia prowadzenie skutera w mieście oraz wsiadanie na pokład.
Od strony technicznej najważniejszą nowością wśród skuterów Junak Vintage jest wprowadzenie silnika spełniającego normy Euro 4 w odmianie 125 ccm. To oznacza jeszcze niższe spalanie (około 2.8 L/100 km), lepszą kulturę pracy i bardziej liniowy przebieg krzywej momentu obrotowego. Elektroniczny wtrysk paliwa wraz z sondą lambda cały czas optymalizuje mieszankę paliwowo-powietrzną w celu poprawy zarówno osiągów, jak i jakości spalin generowanych przez czterosuwowy silnik skutera.
Kolejną ważną modyfikacją w Junak Vintage 125 jest układ hamulcowy CBS. Teraz tylny hamulec został sprzężony z przednim w taki sposób, aby uniknąć utraty przyczepności podczas nagłego hamowania na mniej przyczepnej nawierzchni. To nie tylko upraszcza obsługę skutera, ale przede wszystkim znacznie poprawia bezpieczeństwo, zwłaszcza początkujących.
Junak Vintage 50 i 125 jest dostępny w salonach. Cena: 5699 zł (50 ccm) oraz 6849 zł (125 ccm Euro 4).
Zobacz także: Hyundai i30 w naszym teście
Polecamy: Nowe Volvo XC60
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?