Model LF-SA ma 3450 mm długości, 1700 mm szerokości i 1430 mm wysokości. Głęboko rzeźbione linie nadwozia są wyrazem awangardowego podejścia stylistycznego, określanego mianem „Time in Design”, w którym odbiór wizualny samochodu zmienia się w zależności od kierunku obserwacji. Kontrast pomiędzy wklęsłymi i wypukłymi powierzchniami podkreślają głębokie podcięcia ponad łukami nadkoli, szczególnie zauważalne w tylnej części.
Wcięty zarys osłony chłodnicy znajduje wyraźnie odbicie w kanciastej stylistyce tyłu nadwozia, z ukształtowanymi na wzór litery L kloszami tylnych świateł ze swobodnie zawieszonymi stylizowanymi podporami. Widoczne są charakterystyczne dla Lexusa motywy grotów, np. we wzornictwie świateł dziennych.
Prototyp zwiastuje model mniejszy od CT200h, który ma się pojawić na rynku w 2018 roku.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?