Świadcząc doradztwo i usługi motoryzacyjne, POL-MOT Auto stawia na całkowicie nowe relacje z klientem poprzez bardziej przyjazną stronę internetową. Ale to tylko pierwszy krok.
**CZYTAJ TAKŻE
Oceń swojego mechanikaWalczyć z kiepskim automechanikiem
**
Kolejny, to możliwość wyboru konkretnego doradcy serwisowego, handlowego czy finansowego przez klienta, który poznaje swojego osobistego opiekuna dzięki informacjom zawartym na stronie internetowej (zdjęcia, numer telefonu, adres mailowy i kilka słów o sobie).
Ostatnia nowość - klient w roli audytora świadczonych dla niego usług. Pokazanie wszystkiego "od podszewki", w tym pobytu auta na stanowisku serwisowym, to najlepszy sposób pozyskania zaufania klientów do firmy. Oddając samochód do serwisu, Klient może np. w zaciszu domowym lub w miejscu pracy dokładnie śledzić naprawę za pośrednictwem kamer internetowych, przejmując kontrolę nad ruchami kamery. Możliwość obserwacji własnego samochodu podczas serwisu daje Klientowi poczucie bezpieczeństwa i pełnego przeglądu sytuacji.
Jak podkreśla Marek Pol, Prezes Zarządu POL-MOT Auto: Nowatorskie formy kontaktów on-line z klientami są częścią naszej nowej strategii. W ten sposób budujemy renomę i wiarygodność firmy.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?