Kontrola naprawy samochodu on-line w POL-MOT Auto

(ip)
Fot. Honda
Fot. Honda
POL-MOT Auto Sp z o.o., w ramach modernizacji i podnoszenia jakości usług, wprowadził usługę monitorowania przez klienta naprawy samochodu. Jest to pierwsza tego typu oferta w Polsce.
Fot. Honda
Fot. Honda

Świadcząc doradztwo i usługi motoryzacyjne, POL-MOT Auto stawia na całkowicie nowe relacje z klientem poprzez bardziej przyjazną stronę internetową. Ale to tylko pierwszy krok.

**CZYTAJ TAKŻE


Oceń swojego mechanika
Walczyć z kiepskim automechanikiem

**

Kolejny, to możliwość wyboru konkretnego doradcy serwisowego, handlowego czy finansowego przez klienta, który poznaje swojego osobistego opiekuna dzięki informacjom zawartym na stronie internetowej (zdjęcia, numer telefonu, adres mailowy i kilka słów o sobie).

Ostatnia nowość - klient w roli audytora świadczonych dla niego usług. Pokazanie wszystkiego "od podszewki", w tym pobytu auta na stanowisku serwisowym, to najlepszy sposób pozyskania zaufania klientów do firmy. Oddając samochód do serwisu, Klient może np. w zaciszu domowym lub w miejscu pracy dokładnie śledzić naprawę za pośrednictwem kamer internetowych, przejmując kontrolę nad ruchami kamery. Możliwość obserwacji własnego samochodu podczas serwisu daje Klientowi poczucie bezpieczeństwa i pełnego przeglądu sytuacji.

Jak podkreśla Marek Pol, Prezes Zarządu POL-MOT Auto: Nowatorskie formy kontaktów on-line z klientami są częścią naszej nowej strategii. W ten sposób budujemy renomę i wiarygodność firmy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty