Wdrożenie tego systemu umożliwiło urzędom w całej Polsce komunikację w trybie on-line, w czasie rzeczywistym. Dzięki błyskawicznemu przesyłowi danych podwyższyły się standardy bezpieczeństwa oraz znacznie przyśpieszono niektóre procedury, co powinno skrócić czas obsługi klientów. Nowy system ADSxP pozwala na bieżącą aktualizację bazy CEPiK, z której korzystają nie tylko wydziały komunikacji, ale również policja oraz inne służby, a także firmy ubezpieczeniowe.
- Połączenie dwóch systemów informatycznych (Pojazd i CEPiK) pod względem logistyczno-organizacyjnym było dla nas jednym z trudniejszych zadań dotyczących administracji - mówi Ryszard Chyrzyński, z-ca dyrektora Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki w MSWIA. - W ciągu zaledwie czterech miesięcy wdrożyliśmy wraz z PWPW nowe rozwiązanie w prawie 400 lokalizacjach w całej Polsce. Wiązało się to z wdrożeniem nowych aplikacji, doposażeniem w sprzęt informatyczny oraz przeszkoleniem około 3 800 osób w całej Polsce.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?