Najwięcej zmian zauważyć można w pakiecie aerodynamicznym. O 8 proc. zmniejszono opór stawiany powietrzu, a na pokrywie silnika pojawiła się płetwa. Bez zmian pozostawiono m.in. tylny dyfuzor i przedni splittter.
Za napęd Lamborghini Huracan Super Trofeo Evo odpowiada wolnossąca jednostka V10 o pojemności 5,2 l dostarczająca 620 KM. Napęd na tylną oś przenosi sześciostopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. Pojawił się także nowy układ wydechowy.
Zobacz także: Jak zadbać o akumulator?
Polecamy: Sprawdzamy co oferuje Nissan Qashqai 1.6 dCi
Ceny pojazdu startują od 235 tys. euro.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?