Samochód powstał w oparciu o standardowego Defendera Hard Top, a pod maską umieszczono silnik Diesla o pojemności
2,2 litra. Jednostka produkująca 120 KM mocy i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną.
Wersja LXV wyróżnia się połyskującym czarnym lakierem Santorini Black, kontrastującym z szarym (Corris Grey) wykończeniem dachu i obwódek reflektorów. Producent zastosował też 16-calowe obręcze aluminiowe Sawtooth z terenowymi oponami oraz specjalne plakietki dekoracyjne.
Wewnątrz znalazły się skórzane fotele z logotypami "LXV" wyszytymi na przednich zagłówkach. Przysłowiową "kropką nad i" są kontrastujące, pomarańczowe przeszycia siedzeń, koła kierownicy i podłokietnika z przodu.
Ceny Defendera LXV rozpoczynają się w Wielkiej Brytanii od 28 765 funtów.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?