Niezwykle istotny wpływ na te wyniki mają klienci biznesowi. Stanowią oni 62% nabywców małych i średnich SUV-ów i aż 88% odbiorców aut klasy premium. Luksusowy SUV coraz częściej staje się częścią firmowego parku samochodowego.
Warto przy tym odnotować, że w dzisiejszych czasach klienci biznesowi chętnie wybierają auta w wyższych wersjach wyposażeniowych. Podnosi to prestiż firmy, zwiększa komfort podróżowania w czasie wypełniania służbowych obowiązków, niejednokrotnie poprawia bezpieczeństwo, a także zwiększa wartość rezydualną auta. Ma ona duże znaczenie w momencie odsprzedaży samochodu.
Zobacz także: Dacia Sandero 1.0 SCe. Budżetowe auto z oszczędnym silnikiem
W przypadku SUV-ów jedną z istotnych opcji jest napęd na obie osie. Przede wszystkim poprawia właściwości jezdne, co ma istotne znaczenie dla bezpieczeństwa. Zmniejsza również szanse, że trudne warunki pogodowe i terenowe utrudnią dotarcie do pracy bądź kontrahenta.
W galerii poniżej przyglądamy się systemom napędu na cztery koła, jakie zastosowano w pięciu autach tego segmentu, należących do klasy premium.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?