Claudia Schiffer jest ambasadorką marki Opel w Europie i jako jeden z najlepiej znanych niemieckich „produktów”
eksportowych wnosi do kampanii, prowadzonej pod hasłem „Made in Germany”, swój wyjątkowy urok osobisty i szyk. Reklamy są ilustracją nieprzemijającej wartości doskonałej niemieckiej myśli inżynieryjnej, której przykładem jest m.in. pomysłowe mocowanie tylnych drzwi Merivy za pomocą zawiasów umieszczonych przy tylnym słupku i technologia adaptacyjnego napędu na wszystkie koła w modelu Opel Mokka. W swojej nowej roli, jako niemiecka twarz Opla w Europie, Claudia odnalazła się równie
doskonale, jak na światowych wybiegach, na których od 25 lat prezentuje olśniewające kreacje. Pod koniec każdej reklamy Claudia żegna się chwytliwą pointą: „To niemiecka jakość”.
Kampanię reklamową rozpoczęto na początku lutego w całej Europie z wyjątkiem Niemiec, rodzimego rynku Opla, oraz Wielkiej Brytanii, gdzie sprzedawane są samochody Vauxhall, siostrzanej marki Opla. „Claudia to prawdziwa niemiecka ikona o międzynarodowej sławie, która w pełni identyfikuje się z wartościami naszej marki” – powiedziała Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. „Reakcja odbiorców na styl i humor tych reklam telewizyjnych przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Obecnie z przyjemnością udostępniamy je widzom na całym świecie”.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?