Na stację nie tylko po paliwo

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Odpowiednia akcja promocyjna pozwala nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale również na zbudowanie pozytywnego wizerunku i pozyskanie nowych Klientów.
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe

Na trasie coraz trudniej spotkać niewielką stację oferującą wyłącznie paliwo. Każdy przedsiębiorca, który chce, aby jego stacja mogła konkurować z innymi, znacznie poszerza swoją ofertę. Standardem są już przystacyjne sklepy, w których zaopatrzyć się można w podstawowe produkty spożywcze, artykuły motoryzacyjne i płyny eksploatacyjne. Coraz częściej na stacji możemy posilić się przed dalszą podróżą w punkcie gastronomicznym (typu fast food, barze lub nawet restauracji), napić się pysznej kawy np. w wygospodarowanym kąciku kawowy czy skorzystać z noclegu. Nierzadko przy stacjach znajdziemy także myjnie czy warsztaty samochodowe. Ale czy to wystarczy? Skoro większość stacji oferuje podobne usługi to trzeba czegoś więcej.

Akcje promocyjne stały się obowiązkowe, o czym dobrze wiedzą polskie Stacje Paliw HUZAR. Każda stacja należąca do sieci oferuje swoim stałym Klientom indywidualnym bonifikatę w postaci Programu lojalnościowego Szarża Prezentów, z bogatą gamą upominków, jak również atrakcyjne rabaty osobom prowadzącym działalność gospodarczą w programie Biznes Profit. Dodatkowo, raz na kwartał, wydawany jest bezpłatny magazyn dla kierowców – HUZAR Twoja Stacja – zawierający najważniejsze informacje z życia stacji HUZAR, porady dla kierowców, mapę stacji oraz katalog nagród dostępnych w programie lojalnościowym.

PSP HUZAR od jakiegoś czasu zaskakują swoich Klientów także nowymi ofertami, konkursami i upominkami niespodziankami. Na stacjach w październiku – w prezencie za zakupy – Klienci otrzymywali odblaski w kształcie logo HUZARA, w Dniu Niepodległości flagietki samochodowe w barwach narodowych, z okazji Walentynek czekoladki, a z okazji Dnia Kobiet Panie otrzymały ciasteczka. W grudniu 2014 na stacjach odbył się konkurs zdrapkowy, który cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. HUZAR nie zapomniał o swoich Klientach także w święta. Każdy kto w w tym czasie odwiedził czerwono-żółtą stację został poczęstowany czekoladowym, wielkanocnym jajeczkiem.

Kalendarz marketingowy Polskich Stacji Paliw HUZAR jest dosyć napięty. Co miesiąc na Klientów czekają niespodzianki. Już w maju sieć zaprosi do wspólnego grillowania brykietem węgla drzewnego i podpałką – produktami rekomendowanymi przez PSP HUZAR, a z okazji Dnia Dziecka mali Klienci otrzymają słodkie upominki. Na wakacje dzieci wyruszą z „Wakacyjnym paszportem HUZARA”, a załoga HUZAR Rally Team nauczy dorosłych bezpiecznej jazdy w różnych warunkach. Po przerwie do szkół wrócimy z wyprawką szkolną od sieci, a jesienią znów poczujemy się bezpieczni na drodze z odblaskami w kształcie logo. Koniec roku świętować będziemy drugą edycją Wielkiego Konkursu zdrapkowego, w którym do wygrania będzie mnóstwo atrakcyjnych nagród.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty