Sprawa dotyczy jednośladów wyprodukowanych w latach 2005 i 2006 w Japonii. Podczas jazdy na jednym kole lub w inny ryzykowny sposób, gdy integralnym elementem ewolucji wykonywanej przy dużej prędkości jest silne uderzenie kołem motocykla w podłoże, przy wielokrotnych tego typu manewrach może nastąpić pęknięcie ramy pojazdu.
Firma Suzuki Motor Poland, mimo uznania, że opisany sposób użytkowania motocykli wykracza poza normalną i racjonalną eksploatację, zdecydował się podjąć działania mające na celu wyeliminowanie zagrożeń, chociaż nie zakwalifikował niepożądanych skutków jako usterki. Przedsiębiorca podkreśla również, że normalna eksploatacja nie powoduje żadnego zagrożenia dla użytkowników.
Właściciele GSX-R1000 oraz dilerzy zostaną zawiadomieni o możliwej usterce i o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, który dokona kontroli i ew. wymiany elementów potencjalnie niebezpiecznych.
Źródło: UOKiK
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?