Najnowsza Honda CR-V powstała na zupełnie nowej płycie podłogowej. W porównaniu do obecnego modelu, najwięcej zmian zaszło w przedniej części nadwozia, gdzie zdecydowano się na niższy przedni zderzak, znacznie lepiej pasujący do masywnego nadwozia. Grill składa się z trzech poziomych słupków, które wykończono chromem. Jak zapewnia producent, kształt elementów w przedniej części nadwozia został opracowany pod kątem jak najniższego oporu aerodynamicznego.
**CZYTAJ TAKŻE
Honda CR-V ConceptHyundai Santa Fe kontra Honda CR-V**
Boczna część nadwozia została wyprofilowana, dzięki czemu projektantom udało się mocno podkreślić linię progów. Duże felgi aluminiowe, które zostały zaprezentowane w wersji koncepcyjnej, zastąpiono bardziej praktycznymi kołami.
Z tyłu uwagę zwracają światła, które podobnie jak w obecnie produkowanym modelu, zostały zintegrowane ze słupkiem C. Przedstawiciele Hondy obiecują także, że projektując nowego SUV-a, skupili się na powiększeniu przestrzeni dla pasażerów obniżając podłogę, a także zwiększając ładowność auta.
Auto najprawdopodobniej pojawi się w salonach w drugiej połowie 2012 roku.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?