- Pod maskę europejskiej wersji auta trafiać mają dobrze znane na naszym rynku silniki EcoBoost o pojemnościach 1.6-litra (175 KM) i 2-litrów (240 KM) montowane w Focusach i Mondeo. Podobno, będą one zestawione z automatyczną skrzynią Ford PowerShift. Ford obiecuje, że dzięki drobnym modyfikacjom aerodynamiki auto będzie oszczędniejsze niż obecny model. Do wyboru będziemy mieć wersje z napędem na przednie koła lub 4x4 - mówi Robert Szymański, dyrektor handlowy Firmy Auto-Boss.
Poza zmianą stylistyki, nowa Kuga jest aż o 10 cm dłuższa od swojej poprzedniczki. Najbardziej odczują to pasażerowie, ponieważ wydłużeniu uległ rozstaw osi. Ponadto, Kuga drugiej generacji będzie posiadała również większy bagażnik. Auto będzie się takż wyróżniało ze względu na nowe rozwiązania, nie spotykane w innych pojazdach tego segmentu.
- Z ciekawostek, jakie zapowiada producent, warto wspomnieć o możliwości otwierania klapy bagażnika przy pomocy stopki pod zderzakiem. To rozwiązanie pokazane początkowo przez BMW i Volkswagena w przypadku Forda ma działać w obie strony. Klapę takim samym gestem będzie można również zamknąć - dodaje dyrektor handlowy Firmy Auto-Boss.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?