Najnowsza odsłona Carrery i Carrery S z zewnątrz nie różni się wiele od swoich poprzedników, ale za stylistycznymi zmianami kryją się najnowsze technologie. Przeprojektowany przedni zderzak wyposażony jest w aktywne, sterowane elektronicznie, wloty powietrza, których otwarcie zależy od stylu w jakim prowadzony jest samochód.
Z tyłu auta pojawiły się nowe, trójwymiarowe światła LED. Pierwszy raz w historii marki, żebrowanie tylnej pokrywy poprowadzone jest w pionie, a nie jak dotąd poziomo. Wszystko po to aby jeszcze bardziej ułatwić chłodzenie jednostek napędowych. Jednostek, których konstrukcja pozwoliła wycisnąć dodatkowe 20 koni mechanicznych w porównaniu do wcześniejszych modeli.
Najmocniejsza dostępna wersja oferuje 420KM i w połączeniu z siedmiobiegową automatyczną skrzynią rozpędzi się do setki w niecałe 4 sekundy. W tak mocnym i szybkim aucie nie zabrakło systemów dbających o bezpieczeństwo. Wszystkie modele S mogą być wyposażone w skrętną oś tylną, co do tej pory było zarezerwowane tylko dla wersji turbo oraz GT3.
Warto zobaczyć: Piękne partnerki piłkarzy Legii Warszawa (GALERIA)
Ekskluzywne wnętrze samochodu dostało zupełnie nową generację systemu nawigacji i rozrywki. Porsche Communication Management to siedmiocalowy ekran dotykowy, który rozpoznaje gesty. A co najważniejsze cały interfejs ma menu w języku polskim.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?