W przypadku BMW X6 z rocznika 2014 należy mówić raczej o ewolucji, niż rewolucji. Kształt i proporcje nadwozia nie zmieniły
się; producent ograniczył się do przeprowadzenia gruntownego „liftingu” przedniego i tylnego pasa, stosując nowe reflektory i tylne światła, a także zmienione zderzaki. Całość uzupełnia zmodyfikowana osłona chłodnicy i maska silnika. Tu i ówdzie pojawiły się też nowe przetłoczenia i nowe detale, jak chociażby zgrabny wlot powietrza przy przednich nadkolach.
Zmiany objęły też kabinę pasażerską, gdzie króluje rozbudowany system iDrive z 10-calowym wyświetlaczem, za pomocą którego kierowca może sterować wszystkim najważniejszymi funkcjami pokładowymi. Jak przystało na BMW, nowe materiały
wykończeniowe są wysokiej jakości, przy czym nabywca może dodatkowo dostosować wnętrze do własnych upodobań, zamawiając odpowiednie dodatki z niemal nieograniczonej listy opcji.
W momencie debiutu oferowane będą trzy wersje: xDrive 50i z 4,4-litrowym silnikiem benzynowym V8 o mocy 450 KM, xDrive30d z 3-litrowym dieslem rozwijającym 258 KM oraz M50d z sześciocylindrową jednostką wysokoprężną 3,0 l produkującą 381 KM. Wiosną 2015 roku gamę uzupełnią odmiany sDrive35i, xDrive35i i xDrive40d.
Nowe BMW X6 wejdzie do sprzedaży w grudniu tego roku.
Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?