W skład pakietu wchodzi m.in. zawieszenie, które posiada inaczej zestrojone amortyzatory. Zdecydowano się także na inne tuleje i grubszy stabilizator. Zamontowano również nowy zestaw hamulców z czterotłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy 352 mm z przodu oraz 330 mm z tyłu.
To jednak nie koniec zmian, gdyż przeprogramowane zostaną systemy kontroli toru jazdy i elektrycznego układu kierowniczego. Poinformowano, że samochód będzie poruszał się na 19-calowych kołach z oponami Pirelli.
Zdaniem inżyniera Dave’a Pericaka, nowy Mustang GT z pakietem Performance Pack jest szybszy na torze od poprzedniego w wersji Boss 302. Dokładne osiągi nie zostały jednak podane.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?