Nowy olej do przekładni DSG od Liqui Moly

(ip)
Fot. Liqui Moly
Fot. Liqui Moly
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100, jest to olej do dwusprzęgłowych przekładni automatycznych stosowanych przez koncern Volkswagena.
Fot. Liqui Moly
Fot. Liqui Moly

Pojazdy wyposażone w przekładnie DSG są stosunkowo nowymi pojazdami, jednak ze względu na częstotliwość wymiany tego oleju (co 60.000 km) oraz fakt, że samochody takie coraz częściej trafiają do serwisów niezależnych, Liqui Moly wprowadza na rynek olej odpowiedni do przekładni dwusprzęgłowych. Ten środek smarujący zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
**
CZYTAJ TAKŻE


Przekładnia DSG
Olej przekładniowy 75W-80 GL5 od Liqui Moly

**

Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest pół syntetycznym olejem o wysokiej odporności na starzenie, dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego oleju, to znaczy zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.

Aby zapewnić prawidłowe działanie skrzyni biegów, olej ten nie powinien być mieszany z olejami, które nie spełniają odpowiednich specyfikacji. Należy zawsze przestrzegać zaleceń producenta pojazdu.

Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji: VW G 052 182.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty