Tym razem znany z hybrydowych rozwiązań Lexus postawił na 5-litrowy wolnossący silnik V8 o mocy 473 KM i momencie obrotowym wynoszącym 527 Nm. Napęd jest przekazywany za pomocą ośmiostopniowej automatycznej skrzyni biegów, która posiada możliwość przełączenia w tryb manualny. Największym atutem sportowej limuzyny ma być jej waga, bo 1830 kg robi wrażenie. Co prawda w porównaniu z innymi autami tej klasy, GS F nie zachwyca mocą, ale od niektórych jest lżejszy nawet o 200 kg.
By "usportowić" nowe auto, inżynierowie Lexusa sporo popracowali nad wyglądem. W efekcie otrzymaliśmy naprawdę dynamiczną sylwetkę, która przypomina model RC F. W oczy rzuca się zwłaszcza ogromny grill, dający pojazdowi nieco dziki charakter. Spekuluje się, że rozpędzenie samochodu od 0 do 100 km/h wyniesie około 5 sekund, a jego maksymalna prędkość zostanie ograniczona elektrycznie i zatrzyma się na poziomie 270 km/h.
Producent nie zdradził jak na razie kwoty, jaką trzeba będzie wyłożyć za jego nowe dzieło.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?