Parada Ferrari

(mp)
Fot. Ferrari
Fot. Ferrari
Spotkania fanów danej marki samochodowej – poza przyjemnością związaną z samą imprezą – mają konkretny, marketingowy cel.

Klient przywiązuje się do firmy i rośnie szansa, że ponownie zdecyduje się na zakup produkowanego przez nią pojazdu.

Fot. Ferrari
Fot. Ferrari

 

W 2004 r. jeden z najwyższych budynków świata - Empire State Building w Nowym Jorku - został rozjaśniony na czerwono z okazji 50-lecia udziału Ferrari w rynku USA. W ubiegłym tygodniu niemal 100 Ferrari wzięło udział w paradzie zorganizowanej w San Francisco. Auta przejechały m.in. mostem Golden Gate.

 

Spotkania właścicieli aut ze znaczkiem czarnego konia na masce odbywają się w Stanach Zjednoczonych corocznie.

 

 

 

 

 

.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty