W tym roku kultowy model Porsche zostanie poddany zakrojonemu na dużą skalę liftingowi, który obejmie gamę jednostek napędowych. W ofercie pojawią się nowe konstrukcje wspomagane układem turbodoładowania, podczas gdy jedynymi odmianami z silnikami wolnossącymi pozostaną modele GT3 i GT3 RS.
Porsche dysponuje obecnie trzema modelami wyposażonymi w układ typu plug-in hybrid - Panamera, Cayenne i 918 Spyder - więc nie dziwi fakt, iż szefowie firmy rozważają zaimplementowanie tego rozwiązania w ‘dziewięćset jedenastce’.
- Dlaczego mielibyśmy tego nie robić - mówi Matthias Mueller w rozmowie z dziennikarzami AutoNews. - Znamy się na tym układzie bardzo dobrze, więc wydaje mi się, że możemy go z powodzeniem stosować we wszystkich naszych modelach - nie tylko z myślą o obniżeniu spalania, ale również zwiększeniu osiągów.
Odnowione Porsche 911 zadebiutuje podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Wraz z prezentacją modelu prawdopodobnie poznamy również oficjalne stanowisko przedstawicieli niemieckiej firmy w sprawie hybrydowego wariantu.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?