Fani tej marki mogą być rozczarowani liczbą cylindrów, jednak nie powinni narzekać na osiągi tej wersji. Jednostka o pojemności
2 litrów generuje 240 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co w połączeniu z dwusprzęgłową przekładnią automatyczną PDK pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 6,9 sekundy. Zastosowanie wysilonej jednostki o relatywnie niewielkiej pojemności skokowej pozwoliło jednocześnie obniżyć średnie spalanie do 7,5 litra na 100 km.
Bazowy Macan wyróżnia się na tle swoich starszych braci dwiema końcówkami układu wydechowego (wersje S i Turbo mają cztery końcówki) oraz 18-calowymmi obręczami aluminiowymi. W wyposażeniu standardowym znajdzie się m.in. dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, a panoramiczne okno dachowe czy system Porsche Active Suspension Management (PASM) będą oferowane w opcji.
Czterocylindrowe Porsche Macan nie jest „zawalidrogą” i z pewnością „da radę” niejednemu SUV-owi z większym silnikiem, mimo to producent zdecydował, że model ten nie będzie oferowany w Stanach Zjednoczonych. Najwyraźniej Amerykanie wciąż uważają, że „there’s no replacement for displacement”.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?