W sumie w trzech kwartałach br. wydatki na reklamę samochodów wyniosły prawie 790 mln zl. To o kilkanaście mln zł więcej niż
w analogicznym okresie roku ubiegłego. Liderem na tym reklamowym rynku jest Skoda, które wydala w tym roku więcej o 27%. niż w tym samym okresie roku poprzedniego. Drugą pozycję zajmuje Toyota z wydatkami większymi o 21% w porównaniu z ub. rokiem.
Średnio na reklamę jednego sprzedanego auta najwięksi sprzedawcy, a więc Skoda, Toyota i Renault wydali nieco ponad 4 tys. zł. Wydatki zależą od marki samochodu i tak Toyota po trzech kwartałach wydała na jedno sprzedane auto 4 tys. zł., podobnie kształtują się wydatki Chevroleta.
Ale już lider naszego rynku, Skoda, która w trzech kwartałach sprzedała 26 tys. aut, przeznacza na reklamę jednego sprzedanego samochodu 2800 zł.
Na podobnym poziomie kształtują się wydatki Volkswagena. Z kolei na jednego sprzedanego Jaguara wydano 35 tys. zł. Tylko o kilka tysięcy zł mniej wydano na reklamę jednego sprzedanego Infiniti.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?