Z zewnątrz, Master po liftingu wyróżnia się jedynie nowym kolorem nadwozia - czarnym perłowym. Renault postanowiło nie ingerować w stylistykę oferowanego od 2010 roku modelu. Z kolei w kabinie pasażerskiej nowością będzie lepszy system nagłośnienia współpracujący z fabrycznym radiem. Najwięcej zmian objęło jednak układ napędowy oraz podwozie auta.
Pod maską Mastera wciąż będzie oferowany 2.3-litrowy motor dCi w trzech wariantach mocy, 100, 125 i 150 KM. Jednak dzięki zastosowaniu m.in. innej konstrukcji turbosprężarki oraz zmniejszenia tarcia elementów wewnętrznych silnika, udało się zmniejszyć zapotrzebowanie na olej napędowy. Według producenta, średnie zużycie paliwa wynosi teraz 7,5 l/100 km. To o 0,6 l mniej, niż dotychczas. Tym samym zmniejszono emisję CO2 o 16 g/km.
Kolejną nowością jest zwiększenie dopuszczalnej masy ciągniętej przyczepy. Teraz, Master jest w stanie holować sprzęt o masie nawet 3,5 tony. Istotną zmianą jest również zastosowanie pneumatycznego zawieszenia zamiast tradycyjnych sprężyn.
Master po liftingu powinien pojawić się w salonach sprzedaży w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?