Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Renault Master po liftingu

(pp) źródło: autoevolution.com
Fot. Renault
Fot. Renault
Master jest kolejnym autem w gamie Renault, które przeszło w ostatnim czasie facelifting. Zmiany, jakie wprowadził producent są jednak kosmetyczne.
Fot. Renault
Fot. Renault

Z zewnątrz, Master po liftingu wyróżnia się jedynie nowym kolorem nadwozia - czarnym perłowym. Renault postanowiło nie ingerować w stylistykę oferowanego od 2010 roku modelu. Z kolei w kabinie pasażerskiej nowością będzie lepszy system nagłośnienia współpracujący z fabrycznym radiem. Najwięcej zmian objęło jednak układ napędowy oraz podwozie auta.

Pod maską Mastera wciąż będzie oferowany 2.3-litrowy motor dCi w trzech wariantach mocy, 100, 125 i 150 KM. Jednak dzięki zastosowaniu m.in. innej konstrukcji turbosprężarki oraz zmniejszenia tarcia elementów wewnętrznych silnika, udało się zmniejszyć zapotrzebowanie na olej napędowy. Według producenta, średnie zużycie paliwa wynosi teraz 7,5 l/100 km. To o 0,6 l mniej, niż dotychczas. Tym samym zmniejszono emisję CO2 o 16 g/km.

Kolejną nowością jest zwiększenie dopuszczalnej masy ciągniętej przyczepy. Teraz, Master jest w stanie holować sprzęt o masie nawet 3,5 tony. Istotną zmianą jest również zastosowanie pneumatycznego zawieszenia zamiast tradycyjnych sprężyn.

Master po liftingu powinien pojawić się w salonach sprzedaży w ciągu najbliższych kilku tygodni.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty