Z zewnątrz, Scenic XMOD wyróżnia się plastikowymi nakładkami ochronnymi na nadkolach i zderzakach. Dodatkowo, producent wyposażył ten pojazd w przedni i tylny zderzak oraz progi w elementy imitujące aluminium. Zawieszenie pojazdu zostało podwyższone, co ma ułatwiać pokonywanie wzniesień i nierówności nawierzchni.
Scenic XMOD nie nawiązuje jednak bezpośrednio do produkowanego kilka lat temu RX4, gdyż pozbawiono go napędu na obie osie - moc przekazywana jest wyłącznie na koła przednie. Francuski producent wyposażył jednak swój najnowszy model w w rozwiązanie o nazwie Extended Grip System. Jest to odmiana systemu kontroli trakcji.
Za pomocą umieszczonego na konsoli centralnej pokrętła, kierowca może dostosować działanie dyferencjału do podłoża, na którym znajduje się auto (np. śnieg, błoto, piasek). Np. tryb Expert przekazuje moc na to koło, które ma jeszcze przyczepność, natomiast tryb Road działa jak zwykła kontrola trakcji w samochodach osobowych.
Ceny oraz dane techniczne Scenica XMOD poznamy za kilka tygodni.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?