Samochód bazuje na Seacie Leonie ST, czyli wersji kombi. Ma wyższy o 27 mm prześwit, osłony podwozia i plastikowe nakładki na progi oraz nadkola. Bagażnik mieści od 587 do 1470 l zależnie od położenia tylnej kanapy. W środku można przewieźć przedmioty o długości do 2,5 m.
W gamie silnikowej znalazły się czterocylindrowe jednostki z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Benzynowy silnik to 1.8 TSI 180 KM, a wysokoprężne to 1.6 TDI 110 KM, 2.0 TDI 150 i 184 KM. Ta ostatnia jednostka standardowo występuje w połączeniu z automatyczną skrzynią dwusprzęgłową DSG.
Za przeniesienie napędu na wszystkie koła odpowiada układ Haldex V, który standardowo ponad 90 proc. momentu obrotowego kieruje na przód. W razie utraty przyczepności szybko przerzuca więcej siły na tylną oś.
Seata Leona X-perince można wyposażyć w szereg systemów i dodatków wspierających kierowcę: układ stabilizacji toru jazdy ESC z funkcją automatycznego hamowania po kolizji, pełne światła LED, aktywny tempomat ACC z Front Assistant, elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego XDS, funkcję rozpoznawania zmęczenia czy asystenta pasa ruchu.
Polskiej specyfikacji ani cen jeszcze nie podano.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?