Skoda Citigo liderem segmentu mini

(ip)
Skoda Citigo, Fot: Skoda
Skoda Citigo, Fot: Skoda
Skoda Citigo została liderem pod względem sprzedaży w swojej klasie na polskim rynku w pierwszym kwartale 2013 roku.

Po zakończonym sukcesem roku 2012, w którym po zaledwie 8 miesięcznej obecności na rynku model Citigo zajął 3. miejsce w

Skoda Citigo, Fot: Skoda
Skoda Citigo, Fot: Skoda

rankingach sprzedaży, najmniejsza Skoda cieszy się wciąż rosnącą popularnością. W Polsce, w okresie od stycznia do marca 2013 roku, Citigo znalazł aż 1 021 nabywców, co uplasowało go na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży w swojej klasie.

Tak doskonały wynik zapewnił modelowi 21,55 proc. udziału w segmencie aut mini na naszym rynku i 29 szt. przewagi nad kolejnym w zestawieniu autem. Swój sukces samochód zawdzięcza połączeniu modnej stylistyki z miejską funkcjonalnością.

Auta segmentu mini w I kwartale 2013 roku:
1. Skoda Citigo - 1021 sztuk,
2. Fiat Panda - 992 sztuki, 
3. Chevrolet Spark - 609 sztuk, 
4. Volkswagen UP! - 571 sztuk, 
5. Hyundai i10 - 429 sztuk, 
6. Kia Picanto - 298 sztuk,
7. Toyota Aygo - 168 sztuk, 
8. Fiat 500 - 164 sztuki, 
9. Suzuki Alto - 96 sztuk,
10. Suzuki Splash - 79 sztuk, 

dane: samar.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty