Chociaż mały, oferował obszerne wnętrze. Transportował w wygodnych warunkach ludzi, a kiedy trzeba było zamieniał się w niewielką ciężarówkę. Wystarczyło złożyć tylne siedzenia, podnieść piąte drzwi, żeby "upchnąć" w środku pokaźnych rozmiarów pakunek.
Nowy wagon R+ jest bliźniakiem opla agila. Fotel kierowcy jest wygodny. Na początku może się wydawać, że jest za wysoki, ale podczas dłuższej podróży wysokość siedzisk zaczyna być doceniana. Przednie fotele mają płynne ustawienie kąta oparcia. Mogą być przesuwane o 18 cm skokami po 18 mm. Tylne siedzenia składają się każde z osobna.
Silnik jest cichy zarówno na postoju, jak i podczas jazdy z umiarkowanymi obrotami. Wagon jest autem stabilnym, mimo swej wysokości - 170 cm. Wysoka pozycja kierowcy zapewnia doskonałą widoczność i ułatwia manewrowanie zwłaszcza na ciasnych parkingach. Pomocny w takich sytuacjach jest elektrycznie wspomagany układ kierowniczy. 16-zaworowy 1,3-litrowy silnik zapewnia autu przyzwoitą dynamikę, prędkość i elastyczność.
Dane techniczne
Typ silnika | 1,3 G13 BB |
Pojemność skokowa (ccm) | 1298 |
Moc maksymalna (kW/KM przy obr/min) | 56/76/5500 |
Maks. moment obrotowy (Nm przy obr/min) | 115/4250 |
Czas rozpędzania 0 - 100 km/h (s) | b. d. |
Prędkość maksymalna (km/h) | 155 |
Zużycie paliwa wg EEC | |
cykl miejski (l/100 km) | 7,8 |
cykl pozamiejski (l/100 km) | 5,1 |
cykl mieszany (l/100 km) | 6,1 |
Rozmiary | |
Dł. /szer. /wys. (mm) | 3500/1620/1700 |
Rozstaw osi (mm) | 2360 |
Poj. bagażnika (l) | 248/597 (do linii okien) |
Poj. zbiornika paliwa (l) | 41 |
Cena | od 32 900 zł |
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?