System viaTOLL niewłaściwie naliczał opłaty

(jk)
Fot. Archiwum Polskapresse
Fot. Archiwum Polskapresse
Elektroniczny system poboru myta viaTOLL błędnie naliczał należności kierowcom ciężarówek za kilkakrotny przejazd pod tą samą bramką. Osoby, które złożyły reklamację, wciąż czekają na odpowiedź ze strony operatora.

Początkowo operator e-myta informował, że niewłaściwie naliczone opłaty widnieją tylko w systemie informacyjnym. Jednak po kilku tygodniach zmienił zdanie i przyznał rację kierowcom, którzy jako pierwsi zaobserwowali, że viaTOLL nie działa prawidłowo. Mimo złożenia reklamacji, wielu kierowców do tej pory nie dostało na nie odpowiedzi. Prezes firmy Kapsch Marek Cywiński, w wywiadzie dla stacji radiowej RMF FM powiedział, że przy ponad milionie transakcji dziennie mogło dojść do pomyłki i przeprosił kierowców za zamieszanie.

Fot. Archiwum Polskapresse
Fot. Archiwum Polskapresse

**CZYTAJ TAKŻE

Przewoźnicy skarżą się na działanie systemu viaTOLLE-myto ozancza wzrost cen biletów w autobusach na Pomorzu

**

Kierowcom pozostaje jedynie składanie informacji poprzez biuro obsługi klienta. Firma cały czas weryfikuje błędy powstałe podczas przenoszenia danych.

Źródło: interia.pl

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty