Układ chłodzenia

Grzegorz Wojtyrowski
Fot. Dariusz Lisowski
Fot. Dariusz Lisowski
Naprawa układu chłodzenia polega na wymianie zużytych części na sprawne. Tylko nieliczne części można naprawić.
Fot. Dariusz Lisowski
Fot. Dariusz Lisowski

 

Nieszczelności chłodnic mosiężnych można usunąć w zakładzie specjalistycznym przy wykorzystaniu procesu lutowania. Regenerację pompy wodnej warto wykonać tylko w samochodach unikalnych, do których nie ma nowych pomp. W pozostałych przypadkach nie ma to uzasadnienia, bowiem koszt nowej pompy jest niewiele wyższy od regenerowanej. Termostat, czujniki temperatury, uszczelki i armaturę gumową należy wymieniać na nową. Naprawa tych części może być uzasadniona tylko doraźnym celem, jakim jest dotarcie do warsztatu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty