Wszystko
o samochodach

Premiery / Samochody osobowe

Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo. Auto wyceniono w Polsce

Data publikacji: Autor: (mm)

Volkswagen Golf

Klienci mogą zdecydować się na benzynową jednostka turbo 1.5 TSI Evo/150 KM, która została wyposażona w system odłączania cylindrów (ACT). Generowana moc to 150 KM, natomiast moment obrotowy o wartości 250 Nm zapewnia już przy 1500 obrotach na minutę.

Fot. Tomasz Szmandra Volkswagen wcześniej przedstawił cennik odświeżonego Golfa. Brakowało w nim jednak wersji z benzynowym silnikiem o mocy 150 KM.

Klienci mogą zdecydować się na benzynową jednostka turbo 1.5 TSI Evo/150 KM, która została wyposażona w system odłączania cylindrów (ACT). Generowana moc to 150 KM, natomiast moment obrotowy o wartości 250 Nm zapewnia już przy 1500 obrotach na minutę.

Wersja trzydrzwiowa ze wspomnianym silnikiem i 6-biegową manualną skrzynią biegów kosztuje od 90 690 zł, natomiast ze skrzynią DSG7 - od 99 590 zł. Wersja pięciodrzwiowa 1.5 Evo/150 KM z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów to koszt od 92 430 zł, a ze skrzynią DSG7 - od 101 330 zł. 

Dotychczas najtańszy Golf kosztował w Polsce 63 090 zł. Był wyposażony w 1,2-litrowy silniki TSI o mocy 85 KM i posiadał wyposażenie Start. Odświeżone auto w najtańszym wydaniu kosztuje w Polsce od 66 990 zł. Pod maską podstawowej wersji pracuje jednostka 1.0 TSI o tej samej mocy.

Jakie zmiany?

Zdecydowano się na przeprojektowanie zderzaków oraz świateł, a nabywcy do wyboru będą mieli nowe wzory felg. Auto otrzymało nowe reflektory halogenowe z diodowymi światłami do jazdy dziennej, nowe reflektory LED-owe zamiast ksenonowych, nowe błotniki z przodu, nowe tylne lampy w technologii LED, a także nowe lakiery. Wnętrze Golfa z roku modelowego 2017 wzbogacają ponadto nowe dekoracyjne panele i wzory tapicerki.

Redakcja poleca:

Znaki poziome. Co oznaczają i jak pomagają kierowcom?
Testujemy nowego SUV-a z Włoch
Autostrada czy droga krajowa? Sprawdzamy co wybrać

Nowe wyświetlacze i wyposażenie

Active Info Display znajdujący się w wyposażeniu Golfa to w pełni cyfrowy wyświetlacz mający wiele interaktywnych funkcji. Znajdują się na nim wirtualne wskaźniki wyświetlane na 12,3-calowym kolorowym ekranie dzięki specjalnemu oprogramowaniu. Dotychczasowe „Compositon Touch” i „Composition Colour” z 5-calowymi ekranami (rozdzielczość 400 x 240 pikseli) zostają zastąpione przez nowy system „Composition Colour” z dotykowym ekranem o przekątnej 6,5 cala i rozdzielczości 800 x 480 pikseli; system „Composition Touch” z czarno-białym wyświetlaczem zostaje wycofany z oferty. Wyższy stopień zaawansowania prezentowały dotąd systemy multimedialne „Composition Media” oraz „Discover Media” (z nawigacją), wyposażone w 6,5-calowe ekrany. Zostają one teraz zastąpione przez multimedia noszące takie same nazwy, ale mające w wyposażeniu ekrany o przekątnej 8 cali. Nie zmienia się ich rozdzielczość wynosząca 800 x 480 pikseli. Najwyższej klasy sprzęt informacyjno-rozrywkowy „Discover Pro” (z nawigacją) będzie miał teraz dotykowy monitor 9,2-calowy zamiast 8-calowego; jego rozdzielczość wzrośnie z 800 x 480 do 1.280 x 640 pikseli. Jako pierwszy system multimedialny Volkswagena, „Discover Pro” – oprócz systemu obsługi zbliżeniowej, dotykowej oraz przy pomocy głosu – ma też system obsługi przy pomocy gestów. Jest to zupełna nowość w segmencie samochodów kompaktowych.

Golf będzie mógł zostać wyposażony m.in. w asystenta jazdy w korkach, pozwalający na pół autonomiczną jazdę do prędkości około 35 km/h. Do dyspozycji jest także system rozpoznawania znaków drogowych, utrzymywania pasa ruchu, czy też wykrywania aut znajdujących się w martwym polu bocznych lusterek.

O tym się mówi: Przez spaliny umiera więcej osób niż przez wypadki Źródło: TVN Turbo/x-news

Volkswagen Golf

Klienci mogą zdecydować się na benzynową jednostka turbo 1.5 TSI Evo/150 KM, która została wyposażona w system odłączania cylindrów (ACT). Generowana moc to 150 KM, natomiast moment obrotowy o wartości 250 Nm zapewnia już przy 1500 obrotach na minutę.

Fot. Tomasz Szmandra

Volkswagen Golf

Klienci mogą zdecydować się na benzynową jednostka turbo 1.5 TSI Evo/150 KM, która została wyposażona w system odłączania cylindrów (ACT). Generowana moc to 150 KM, natomiast moment obrotowy o wartości 250 Nm zapewnia już przy 1500 obrotach na minutę.

Fot. Tomasz Szmandra

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Stan (gość)

    Kolejny truciciel ze stajni VW?! Ten przynajmniej w benzynie, więc nie zabije tylu osób co diesle z afery dieselgate. To ponad 10 mln aut na świecie z dieslami produkującymi trujące tlenki azotu!!!

  • khoral (gość)

    Ale to honda jest droga...

  • hemi (gość)

    Bez mała 100 tyś.zł. za Golfa!!!!! to jakiś żart?,Prima Aprilis dopiero za pół miesiąca.

  • yurek (gość)

    Nie no, szacun - ok. 7 tys. zł za ekran 8 cali z rozdzielczością 800x480, jak w jakimś najtańszym chińskim sprzęcie za kilkadziesiąt złotych. To trzeba mieć gest...

  • gosc (gość)

    Ale SYF!!!Jak mozna wogole pisac o takim pseudo AUCIE!!!

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.