Passat Alltrack z pewnością nie jest pojazdem typowo terenowym. Choć producent wyposażył go w takie dodatki, jak np. plastikowe osłony błotników i zderzaków, zawieszenie podwyższone o 30 mm czy napęd na 4 koła, auto wciąż nie może stanowić konkurencji dla typowych SUV-ów.
**CZYTAJ TAKŻE
Nowy Volkswagen Passat Bluemotion TDIVolkswagen Passat CC po faceliftingu**
Pomimo dodatków do nadwozia, jego wymiary zewnętrzne nie uległy zmianie w stosunku do podstawowej odmiany Passata. Długość auta wynosi 4771 mm, zaś szerokość 1820 mm. Podwyższone zawieszenie pozwoliło na uzyskanie 165 mm prześwitu. Dzięki temu, kąt najazdu na wzniesienie może wynosić 16 stopni, zaś zjazdu 13,6.
Chcąc zachować pozory auta terenowego, Volkswagen wyposażył Passata Alltrack w kilka systemów znanych z modeli Tiguan oraz Touareg. Jest to m.in. "Off-Road Driving Programme", który działa podobnie jak reduktor, zmieniając ustawienia dyferencjału, skrzyni DSG, ABS i kontroli trakcji, ułatwiając kierowcy wydostanie się z trudnego terenu. Co ciekawe, auto będzie dostępne również z napędem wyłącznie na przednią oś.
Passat Alltrack będzie oferowany z dwoma silnikami benzynowymi z
bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem (TSI) o mocy 160 KM i 210 KM
oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi (TDI), które generują 140 KM i 170 KM.
Pierwsze egzemplarze Alltracka mają trafić do klientów w lipcu 2012 roku. Ceny auta mają się rozpoczynać od 26 tys. funtów (ok. 135 tys. zł).
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?